Ditt bloggnamn

26/1 - uppdatering

2010-01-26 / 16:14:12   Min vardag

Ligger på topp idag nu när jag är så duktig och faktiskt uppdaterar två gånger på en och samma dag :o Har pratat med Tuula, studievägledaren, idag på skolan. Pratade om att börja gymnasiet i Luleå till hösten. Det ser väl både ljust och mörkt ut just nu. Vill gå Hotell och Resturang, men eftersom att det programmet bara finns på en kommunal skola så blir det väldigt svårt att komma in med tanke på att HR finns i Sollefteå. Så antingen måste jag skriva mig i Luleå, dvs adressändra osv, eller välja ett annat program som inte finns här.
Jag har absolut inga problem med att skriva mig i Luleå, men frågan är då vad mor & far tycker om det. Och det kommer kännas ganska konstigt, byta adress och allt. Men då blir jag och Christoffer sambos på riktigt :D Men kommer ju bli lite komiskt att typ gå till tandläkaren i Luleå :p Kommer känna konstigt att flytta på riktigt över huvudtaget. Om det nu blir av, annars vet jag faktiskt inte vad jag gör.
Vi har APU vecka 6-9, men jag kommer inte få någon APU-plats för Maria tycker att jag inte har någon användning av den eftersom att jag ändå ska gå en helt annan linje sen osv, så jag ska tydligen inte göra någonting. Så då ska jag åka till Luleå och vara där i hela 5 veckor :) Underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 RSS