Ditt bloggnamn

29/1

2010-01-29 / 17:54:00   Min vardag

Jävligt chill på skolan idag, skrattat som en dåre och haft det jävligt bra. Var dock lite irriterad över att jag inte hade några pengar nu när jag som mest behövde det. Brukar få 500kr i månaden av pappa den sista dagen i månaden, men behövde pengarna idag så jag bad honom sätta in dom tidigare. Så jag gick och tog ut dom, sedan gick jag på Anybody. Köpte en glitter-eyeliner och en ögonskuggepalett :) Så jävla nöjd.

48 färger, Viva La Diva, 189kr. Mycket för pengarna, och jag är så jävla nöjd!


Glitter-eyeliner, också Viva La Diva, 65kr. Bra att ha-grej :)

Nu ligger denna underbaring på min "måste ha-lista"


Urban Decay Eyeshadow Primer Potion
Jag bara måste ha den! Den är till för att ögonskuggan ska fästa bättre, hålla längre och framhäver färgerna mer. Och man slipper att ögonskuggan faller ner under ögonen medans man applicerar den. Och underdan brukar man oftast få "streck" i ögonskuggan, men det får man inte om man använder denna :) Need!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 RSS