Ditt bloggnamn

7/1

2010-01-07 / 11:27:09   Min vardag

Tjenixen sickan. Gårdagen var mysig som bara den. Var till en början ensam hela dagen eftersom att Christoffer jobbar, men hans bror var förbi en sväng och satt upp hyllor och lite annat. Så jag satt vid datorn, diskade och så. Sedan när Christoffer kom hem så fick jag tre stora röda rosor :) Så jävla söt, blev jätteglad. Sen så duschade vi, fixade chips med dipp och la oss och såg film. Mådde bra som fan igår, och det var jättemysigt.

Imorgon ska jag åka hem, och det suger fruktansvärt mycket. För det första så vill jag inte åka ifrån Christoffer och för det andra så har min laddare till mobilen försvunnit när vi flyttat. Den finns fan ingenstans, och det är ju inte så roligt att åka buss i ca 8 timmar utan telefon. Får väl vända upp och ner på lägenheten en sista gång i hopp om att hitta den där jävla laddaren. Får se hur det går med det!

Christoffer är och gymmar just nu, och sen ska han till jobbet direkt efter det. Han jobbar kväll så han är inte hemma förrän typ halv 11 ikväll :/ Får försöka hitta på något som får tiden att gå fortare. Känns lite smådrygt att sitta vid datorn hela dagen + kvällen.

Bajshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 RSS