Ditt bloggnamn

Går inge vidare bra här.

2010-07-14 / 02:25:40   Min vardag

Jag må vara en expert på att sova, det är nog vad jag gör bäst, bortsett från att vara extremt klantig mest hela tiden. Men såhär på kvällarna/nätterna/morgnarna (kalla det vad du vill) så lyckas jag aldrig. Klockan är nu snart halv 3 och jag har inte lyckats bli trött ännu. Även om jag lägger ifrån mig datorn, lägger mig skönt och blundar så kan jag inte somna. Det slutar oftast med att jag ligger och spelar på telefonen eller läser en massa bloggar på datorn.

Sedan, när jag väl lyckas somna, så kan jag sova huuur länge som helst. Dock kliver jag upp nångång mellan 7-9 på morgonen för att gå ut med Hugo, men efter det somnar jag om igen och sover några timmar till. Dock har jag beslutat mig för att imorgon ska jag inte somna om igen efter att jag varit ut med Hugo, om det nu inte visar sig att han vaknar vid 06 ^^

Det är varmt, för varmt. Att ha laptopen i knät gör inte saken bättre! Dags att lägga ifrån sig datorn, och spela lite harpan på telefonen tills ögonen sluter sig själva. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 RSS