Ditt bloggnamn

Elavbrott

2010-06-11 / 11:38:09   Min vardag

Igårkväll runt 23-tiden så stängdes elen av, elbolaget skulle göra någonting. Fick ett brev om det häromdan, och när jag & Christoffer låg och såg lost så slocknade allt. Då tände jag ljus inne i badrummet och tog ett bad. Sedan gick jag mer eller mindre och la mig. Klockan var då strax innan tolv, och jag kunde absolut inte somna. Det slutade med att jag låg med min bärbara dator och spelade Harpan, haha.

Sedan så förstår jag inte riktigt hur dom tänker. Elen skulle vara avstängd från 23-03. Vilket betyder att varken kyl eller frys är igång på 4 timmar. Maten blir ju förstörd?! Tur att det är så gott som tomt i våran kyl eftersom att vi ska åka till Kramfors imorgon..

Det är alltså bara en dag kvar innan vi hämtar vår älskade Hugo! Trodde inte att veckorna skulle gå så fort, så som jag har tjatat och gnällt. denna dagen kommer bestå av att packa den stora resväskan, diska undan all disk, föra över Lost på ett usb-minne och städa lite. Ser minst fram emot disken, i hate it. Smell you later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 RSS