Ditt bloggnamn

:(

2010-06-29 / 15:31:01   Min vardag

För några dagar sedan tog jag ut båda mina piercingar i läppen för att känna hur det kändes och se hur det såg ut. Dock glömde jag att stoppa i dom direkt efteråt, så det var jävligt svårt att få in smycket i det nyaste hålet. Det hade dragit ihop sig så jag var tvungen att pressa igenom smycket och det gjorde ondare än vad det gjorde att ta hålet.

Sedan dess så har läppen varit svullen, varit och gjort jävligt ont. Så jag insåg att jag var tvungen att ta ut det, men det var inte det lättaste det heller. Läppen var så svullen att det var svårt att få tag i ringen, och det fanns knappt något utrymme för att vända och vrida på den. Självklart gjorde det förbannat ont också, men nu är helvetet ute iaf, och jag hoppas att det läker bra.

Första gången jag någonsin betalat för att pierca mig så går det åt skogen, men jag får skylla mig själv. Bye bye snakebites :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 RSS