Ditt bloggnamn

Fågeljävel!

2010-06-10 / 02:41:08   Min vardag

Klockan är snart 3 och jag har inte lyckats somna än. Det är någon jävla fågeljävel utanför som vägrar att hålla käften. Och det är ingen vacker fågelsång den bjuder på, utan det är ett riktigt irriterande, konstant och gnälligt kvitter. Jag håller fan på att bli galen. Och inte blir det bättre att man har en pojkvän som snarkar värre än gud vet vad. Och som topping på det hela så är det någon rolig typ som kör moped någonstans här utanför, plus några andra filurer som står och skriker och tjoar. Kan inte alla bara hålla käften? :( Vi får se om jag lyckas somna över huvudtaget, eller om jag får ett nervsammanbrott och vänder upp och ner på stället...

Jag får dra på mig lurarna och se på One tree hill, om jag så ska somna med datorn i famnen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 RSS