Ditt bloggnamn

Genom något dåligt kommer något bra.

2010-06-05 / 20:51:34   Min vardag

Min dag har varit fruktansvärd med tanke på hur ont jag har haft och har. Men när min älskling kom hem så blev det genast mycket bättre. Vi åt middag och myste till Entourage. Just nu är han inte hemma, han har cyklat till Mjölkudden till hans mamma, för min skull. Han hämtar värktabletter och en värmekudde. Så himla söt han är! Världens underbaraste.

Värken avtog ett tag, men tyvärr kom den tillbaka och just nu har jag lika ont som jag hade tidigare idag. Det tar på krafterna måste jag säga, känner mig helt slut. Jag funderar starkt på att träffa nån läkare eller nåt för att få någon form av värktabletter utskrivet. Man ska inte behöva må såhär en gång varje månad, speciellt inte när det hindrar en från att göra vanliga vardagsgrejer. Och då varken ipren eller varma bad hjälper, så är det förjävla jobbigt.

Är iaf jävligt tacksam över att ha en så underbar pojkvän som jag har. Du är guldvärd min älskade!

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Usch jag har också haft krafiga menssmärtor. Men jag började med p-piller och då försvann det helt. Så antar att jag hade lite tur. Men jobbigt för dig att ha så ont :(

2010-06-05/ 21:56:10
URL: http://viktoriiaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 RSS