Ditt bloggnamn

Great

2010-06-05 / 00:01:13   Min vardag

Jag och Christoffer åkte in till stan för att lyssna på Abernaith och Beneath my feet. Det var riktigt bra, bortsett från att vi fick vänta ganska länge innan det drog igång. Beneath my feet har jag hört förut, men inte Abernaith och jag blev sjukt imponerad. Riktigt bra :) Försökte få till någon bild, men lyckades inte så bra med min iPhone. Inte så lätt när det är mörkt och en massa rörelse.



Beneath my feet på båda bilderna.

Efter vi sett klart så gick vi till bussen. Vi hoppade av på Mjölkudden för att Christoffer skulle hämta en avi hos sin mamma. Efter det gick vi på preem och hämtade ett paket, seda promenerade vi hem. Jag hade på mig mina nya skor idag, så fötterna mår inte så bra just nu. Men jag tror iaf att jag kommer sova jävligt skönt inatt!

Kommentarer
Postat av: Stéphanie

SV;Det är då dom är som sötast! :)vad är det för ras? :)

2010-06-05/ 00:07:43
URL: http://stephaniewesterlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 RSS