Ditt bloggnamn

Hejhopp

2010-06-09 / 15:41:52   Min vardag

Igårkväll drabbades jag av en väldans huvudvärk. Kanske berodde på att jag var övertrött men istället satt och nördade vid datorn. Somnade gjorde jag iaf tillslut, och skönt var det. Dock klev jag upp lite för tidigt idag, men det var väl lika bra det. Måste vänja mig vid att kliva upp tidigt med tanke på att vi snart får hem Hugo.

Just nu är det soligt ute, dock blåser det, men det fyller mig med lite glädje iaf. Tycker att det är dax för lite sommar nu här uppe i norrland. Men enligt Christoffer så börjar inte den riktiga sommaren förrän i juli, så jag får kanske vänta. Bara hoppas på att man blir bemött av sommaren då vi åker till Kramfors på lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 RSS