Ditt bloggnamn

Jag är tillbaka, tror jag..

2010-06-27 / 21:45:21   Hugo ♥

Nu var det över en vecka sedan jag skrev sist, men nu är vi tillbaka i Luleå iaf. Kom hem igårnatt, såg film och däckade då vi kom hem. Dock somnade jag inte förrän vid halv 4, och imorse vaknade jag tidigt av att Hugo var vaken. Så jag gick ut med honom, gick runt i 20 minuter utan att han gjorde något. Han verkade vilja spara på det tills vi kom in igen.. Stackarn vet väl inte riktigt vart han hör hemma ännu, först hemma i Frånö, sedan en natt hos Marija och nu i Luleå efter en lång bussresa.

Hur som helst så verkar han trivas här, men det tar nog en stund innan han riktigt känner sig hemma. Han har iaf nyss blivit duschad, vilket han inte tyckte om så överdrivet mycket. Men efter att jag torkat honom så han blev helt torr igen så blev det bättre. Dock ligger han på golvet och tjurar nu för att jag inte låter honom hoppa upp i sängen ^^ Både jag och Christoffer har kommit överens om att han får vara i sängen när vi säger att han får, annars ska han vara på golvet.


Lillkillen innan vi hoppade på bussen hem till Luleå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 RSS