Ditt bloggnamn

Jag räddade min piercing!

2010-06-30 / 23:58:30   Min vardag

Igår tog jag som sagt ut ena av mina piercingar pga infektion, men en stund efter att jag tagit ut den så fick jag lite ångest över det hela. Så istället för att sätta i ringen igen så tog jag en läkstav och satte i, och nu mår piercingen bra igen och det är inte längre infekterat! Kalasbra. Ska fortsätta ha staven i ett tag, och köpa mig nya piercingsmycken då dom ringarna jag köpte sist var för stora.


Länge leve mina snakebites! Tro när jag ska tröttna helt, så många gånger jag övervägt att ta ut dom, men ångrat mig snabbt igen. Första gången jag piercade läppen var för fyra år sedan, och sen dess har jag alltid haft minst en piercing. Nu har jag tre, men "använder" bara två av dom. Den jag har i mitten av underläppen verkar aldrig vilja växa igen. Så sedan när jag tagit ut piercingarna, och blir runt 50 bast så kanske jag impar lite på barnbarnen och sätter i dom igen ;) Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 RSS