Ditt bloggnamn

Kramfors Stadsfest

2010-06-18 / 17:19:10   Min vardag

Det är inget vidare bra väder för stadsfest, det ösregnar och har gjort det hela dagen. Det betyder att jag varken kan ha klänningen eller skorna jag köpte igår. Istället får jag dra på mig nåt skit och ha paraplyt i högsta hugg.

Ösregn = högtryck
Högtryck = huvudvärk
Huvudvärk = dåligt humör
Dåligt humör = dålig fest

Vi får se om Erik Grönwall gör mig på bättre humör, eller om det slutar med att man drar hem och dricker varm choklad eller något i den stilen. Får hoppas på att morgondagen kommer med bättre väder så jag kan inviga mina snygga skor, som för övrigt kommer döda mina fötter :)

Kommentarer
Postat av: Chris your husband

Jag skall allt få dig på bättre humör pullan <3

2010-06-18/ 17:46:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 RSS