Ditt bloggnamn

Löshår

2010-06-06 / 12:36:53   Min vardag

Jag beställde löshår häromdan, så det lär väl komma snart. Beställde svart, 30 cm långt, så det kommer inte bli så mycket längre, men iaf så det räcker över axlarna. Vill inte att det ska se eller vara överdrivet långt, vill bara få lite tjockare och hår som går längre än till axlarna. Måste färga mitt egna hår också!


Beställde ifrån Happyhair, ett trens med löshår och ett paket med clips som jag ska sy fast själv. Ser fram emot att se hur det blir, och jag håller tummarna för att det ska se bra ut.

Kommentarer
Postat av: fije

vi har fototävling på bloggen. Anmäl dig! Regler finns på bloggen! :D fin blogg förresten :)

2010-06-06/ 20:21:36
URL: http://fijesphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 RSS