Ditt bloggnamn

Riktigt effektiv dag!

2010-06-30 / 18:52:12   Min vardag

Idag känner jag att jag har varit väldigt effektiv! Klev upp tidigt imorse för att gå ut med Hugo, sedan somnade jag om en stund då vi kom in igen. Vaknade, gick ut igen, kom in, började diska, gick ut, åt frukost, sov en stund med Hugo, gick ut, började med maten och duschade.

Så långt har jag kommit än så länge. Christoffer kom hem för en stund sedan, så då passade jag på att duscha medan köttfärslimpan var/är i ugnen. Det är första gången jag gör det, Christoffer åt det hemma hos oss i Kramfors så han ville att jag också skulle göra det någon dag. Än så länge ser det bra ut, och maten är väl strax klar, ska snart börja med såsen.

Igår träffade Hugo en vovve också, Harry, och det gick bra. Till en början var han lite smårädd, men sedan kaxade han upp sig istället, trost att han är 5 gånger mindre än vad Harry är. Och idag är första dagen någonsin som Hugo inte har gjort ifrån sig inomhus, jättestolt är jag! Det är även första dagen då han har gjort något varje gång vi varit ute, duktig liten kille :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 RSS