Ditt bloggnamn

Utslagen

2010-06-02 / 10:13:46   Min vardag

Nu har jag precis vaknat till liv, ligger fortfarande i sängen och njuter. Igår så tycker jag att jag och min älskling var jätteduktiga, det ser faktiskt ut som ett nytt rum här inne. Vi möblerade om, monterade upp ett bord, dammsög, dammtorkade, skurade golvet, bytte sängkläder, sorterade tvätten. Ja ni ser!

Vi är dock inte klara, jag tänkte ge mig på köket idag. Vi började bara lite smått där igår, men Christoffer hann iaf diska en hel del. Så idag ska jag nog ta tag i resten, och kanske badrummet också.


Här monterade jag upp bordet. Efter några svordommar, smärtor i händerna och lite hjälp av Christoffer så var det klar. Mer bilder kommer.

Kommentarer
Postat av: anna

frågestund på bloggen om du vill fråga nånting? :)



fyfan vilken söt blogg, speciellt headern (stavas?) :p :D

2010-06-02/ 14:16:37
URL: http://jjustannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 RSS