Ditt bloggnamn

Vänta medan jag svimmar ett tag..

2010-06-05 / 15:02:44   Min vardag

Klockan är redan tre och jag har befunnit mig i sängen sen jag vaknade vid halv 10. Jag har sån fruktansvärd mensvärk att jag inte klarar av att göra något annat än att ligga här. Jag testade med att ta en riktigt varmt bad, men det hjälpte inte denna gång. Jag har istället legat här, vridit och vänt på mig, samtidigt som jag tittat på One tree hill.

Det här är bland det absolut värsta jag vet, och jag är jävligt avis på dom som inte får mensvärk, eller dom som har lindrigare. Jag får allitd så jävla ont, sist jag hade mens spydde jag för att jag hade sån smärta. Jag blir svimfärdig och vill bara gråta. Och det här får man stå ut med varje jävla månad.. Har ingenting positivt att säga idag, jag vill bara att min älskling ska komma hem och krama mig :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 RSS