Ditt bloggnamn

6/3 - umeå och blånagel :(

2010-03-06 / 14:12:23   Fest

Hittade en nätverkskabel, så nu är jag happyface. Gårdagen var hur bra som helst, vi åkte vid tretiden och kom fram vid 19. Drack lite i bilen, och jag höll på att pissa ner mig innan vi kom fram. Direkt när vi klev ur bilen så sprang jag bakom ett garage och kissade i typ ett år. Fyfan vilken lättnad det var!

Sedan tog vi taxi ner till stan och löste biljetterna när vi kom fram. Dom som satt på banden frågade först Christoffer om han var 18 och om han hade legg, och han svarade ja. Sedan frågade han mig om jag hade legg och jag svarade nej. Han ba "Okej" och satt ändå på ett vuxenband på mig :p Haha, så jag och Chrisseman hängde i baren vi.

När vi såg Scar Symmetry så blev jag lite handikappad. Alla var galna och hoppade på mina fossingar. Så nu har jag blånagel på stortån och massa pain. Och värre kommer det att bli, så imorgon lär jag vakna upp utan tår.

Nu ska vi äta hamburgare och sedan börja dricka igen, sedan blir det duschen och fixa iordning mig. Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: Lars

Hej jag hoppas det gick bra med dina fossingar,,,förlåt :) ,,ha det Lars/ scar symmetry

2010-03-25/ 08:27:53
URL: http://www.myspace.com/larspalmqvist

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 RSS