Ditt bloggnamn

7/3 - bilder från helgen

2010-03-07 / 23:26:43   Fest

Nu är jag och Christoffer hemma hos mig. Har ätit tacos för ett tag sedan, och börjar se på New Moon. Jag tänkte ladda upp lite bilder från helgen nu. Dock är inga bilder från just då vi var på House of Metal, bara från "förfesten". Dom sa att man inte fick ha digitalkameror eller videokameror där inne, då skulle dom typ ta av en det. Men alla hade det, förutom jag då :( Haha. Räddhare.

I bilen

Jon

Tobbe

Jag och min älskling :)

Andreas och Tobbe :)

Jon, Tobbe & Andreas

Vi spelade "pyramidspelet" för att bli fulla :p

Andreas ;p

Jon och Andreas

Haha! Så jävla klockren bild :D

Cricko är törstig han

Haha, snygg pose x2

Naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaw <3

Min fina fästman :)

 

Helgen var toppen, men jag lär gnälla några dagar till över min hemska smärta. Överallt har jag ont, lär berätta det imorgon också, och dagen efter det osv osv. Men det var värt alla smärtor, jag får ju ändå vila nu. Och jag har en så snäll pojkvän som orkar lyssna när jag klagar hela tiden :)

Nu ska vi lägga oss och se klart New Moon, sedan kommer jag sova som en gud. HEJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 RSS