Ditt bloggnamn

10 månader ♥

2010-05-28 / 11:54:47   Min kärlek

Trots att du drygar med mig när jag är nyvaken och trött, så skulle jag mycket hellre vakna upp bredvid dig varje dag i resten av mitt liv än att vakna ensam. Att jag får vara med dig varje dag, och dela allt med dig betyder så jävla mycket för mig. Jag beundrar dig, att du orkar med mig trots att mitt humör inte är det bästa jämt. Du är en underbar människa, den bästa. Tack för att du finns, och för att du finns för mig.




No one can take your place
And there is no other
Forever yours and yours alone

Kommentarer
Postat av: simone

klockrena fina foton! :D

2010-05-29/ 13:35:34
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 RSS