Ditt bloggnamn

Fyfan vad jag är bra!

2010-05-15 / 08:00:00   Min vardag

Blev ingen tatuering för Christoffer idag, men för det betyder det inte att jag slapp kliva upp klockan 7. Igårkväll/inatt gick vi och bokade tvättstugan, endast för att jag ville tvätta typ 3 plagg. Ställde väckarn på 06.45 men orkade inte kliva upp förrän 07.30.. Är fortfarande trött, men kan inte somna om. Så då kan jag lika gärna fortsätta tvätta lite andra kläder också när jag ändå håller på.

Christoffer min älskade bebis ligger och sover fortfarande, och söt som bara den är han. Jag är faktiskt lite stolt över att jag är den som gått upp och tvättat medan han är den som sover. Vanligtvis är det tvärtom, jag klarar aldrig av att kliva upp tidigt osv.

Senare idag så tar vi en buss mot Piteå, hoppar av nånstans, blir hämtade av Christoffers päron och åker till deras stuga. Trevligt och mysigt! Efter det åker vi hem, fräschar upp oss lite, sedan ska vi på någon fest (?) Jag har inte riktigt koll på vart vi ska, men dit ska vi iaf. Haha! Det ska bli trevligt, hoppas jag. Gott som bara den ska det bli med öl iaf, har fan inte druckit på 2 månader :o

Hoppas att vädret fortsätter vara great, blev så jävla glad när jag gick till tvättstugan imorse (nyss).


Så bra bild lyckades jag få till, haha.

Ett plagg per maskin, tomt och fint ^^


Kommentarer
Postat av: simone

Hallå blomman :) Gör du för spännande? Här rensas det videos på datorn (kul!) och planerar bloggträff :)

2010-05-15/ 10:35:37
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 RSS