Ditt bloggnamn

Gårdagen och hundfilt

2010-05-30 / 11:36:06   Min vardag

Grillningen igår var mycket trevlig, inge vidare festdrag men fortfarande trevligt. Maten var god, bortsett från en snuskig potatissallad, vinet slank ner och folk spelade gitarr så jag nästan började gråta. Vi åkte hem vid 12 nångång, och när vi kom hem så somnade vi ganska omgående. Jag har vaknat några gånger inatt och haft svårt att somna om, men lyckades ändå och vid 10 steg vi upp.

Nu har jag precis ätit frukost och ska nog hoppa in i duschen på ett tag. Sedan ska jag tvinga med mig Christoffer till Dollarstore för att kolla efter hundleksaker och en filt till vovven. Säng, koppel och matskål har vi fått av Christoffers mamma sen deras hund var valp :) Jättefina var grejerna. Lär ju lägga upp bilder sedan, men just nu är det lite dåligt med det.

Ha det bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 RSS