Ditt bloggnamn

Godmorgon

2010-05-08 / 10:35:21   Min vardag

Jag ligger fortfarande i sängen, fast jag vaknade för lite mer än en timme sedan. Och när jag vaknade så hade Christoffer åkt, så jag blev rädd då jag upptäckte att han var borta. Haha, men han ville inte väcka mig då jag sov så det var väl snällt. Kunde iaf inte somna om efter det, så!

Idag - ska vi nog städa? Det behövs iaf. Och jag har ännu inte packat upp min resväska, shame on me. Ska väl kliva upp alldeles strax, hoppa in i duschen och sedan börja lite smått. Christoffer är och tränar, vet inte riktigt när han kommer hem. Är glad iaf att han inte jobbar idag, så jag får rå om honom lite :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 RSS