Ditt bloggnamn

Hungrig!

2010-05-25 / 21:30:23   Min vardag

Känner att jag har varit lite effektiv idag eftersom att jag har städat, har även kikat runt lite på internet efter grejer som jag vill köpa tills Hugo kommer till oss. Längtar obeskrivligt mycket efter lillpojken.

Idag har jag ätit tre rostade mackor, och det var väl runt 12-tiden nångång, dvs 9 timmar sedan. Så nu är Christoffer och köper mat med en av hans kompisar, hade ingen ork till att laga något idag. Sedan blir det film och mys, och snusa ska jag göra! Christoffer kom hem med två stockar snus idag, en till mig och en till honom. Härligt!




Nu ska jag fortsätta vänta på att han kommer igen, min mage skriker och knorrar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 RSS