Ditt bloggnamn

Lagerhaus

2010-05-15 / 10:30:24   Min vardag

Christoffer bror kom hit igår med en liten present till Christoffer. Men det känns mer som om det var till mig. Jag har tjatat på Christoffer att vi ska skaffa oss en spargris, och det var precis vad han fick. Förmodligen den snyggaste och coolaste spargrisen jag har sett.


Så ser den ut, han fick den röda. Och jag måste ha den rosa! Så ett besök på Lagerhaus står på min "to-do-list". Jag älskar fan Lagerhaus, finns så coola, udda och snygga grejer där. Just nu sitter jag och längtar som attans tills vi ska flytta till en större lägenhet. Då vill jag mer än gärna besöka Lagerhaus och införskaffa oss/mig några fina prylar.


Den här badrumsmattan till exempel, finemang!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 RSS