Ditt bloggnamn

Suck och gäsp

2010-05-12 / 12:02:28   Min vardag

Ligger fortfarande i sängen, vaknade för nån timma sedan. Christoffer är och tränar, och efter det ska han jobba. Så jag är ensam hela jävla dagen, han jobbar stängning dessutom så det är trist som fan. Finns en massa disk som jag ska orka ta hand om idag, men jag är inte alls sugen. Solen skiner ute, och jag vill mycket hellre gå ut och gå med Christoffer än att ligga här inne och ruttna medan disken växer över öronen på mig.

Haha, vilken bitterfitta jag är. Men jag hatar att vara ensam, och jag hatar allt som har med disk att göra. Dessutom har jag tänkt på att det är juni snart, helt sjukt. Och det känns som att det inte blir någon stekarsommar i år direkt. Visst, solen skiner på för fullt, men det är knappast varmt ute. Redan nu sitter jag och tänker att helvete, snart är vintern här igen.

Nej, nu ska jag sluta spekulera bland allt och inget. Jag ska äta frukost nu! Och jag vill ha en vovve så jag slipper vara ensam! Bra, hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 RSS