Ditt bloggnamn

Tillbaka i Luleå

2010-05-02 / 19:34:41   Min vardag

Jag och älskling har precis kommit hem igen, hemresan gick fort och tiden flög förbi. Ingemar hämtade oss på busstationen, sedan åkte vi till Kvantum på hemvägen för att handla. Tror det är första gången någonsin vi är och handlar utan att köpa en endaste sötsak. Istället köpte vi massa frukt och grönsaker, för imorgon börjar vi vårt nya liv ^^ Får se hur det går med det. Köpte även årets första jordgubbar som vi ska trycka i oss efter maten.

Jag packade så jävla mycket igår, för att vara säker på att jag fick med mig allt. Och jag tog kamerasladden, trodde jag. Helvetes jävlar.. Var inte ens rätt sladd, var på topp humör när vi kom hem fram tills att jag nu märkte att det var fel sladd. Så då kan jag inte lägga in några bilder från kameran. Men om 3 dagar får jag min iphone, så då kommer det dyka upp en del bilder iaf. Får låna Christoffers iphone tills dess ;) Nu ska vi laga mat, dyker upp lite bilder senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 RSS