Ditt bloggnamn

Tjingtjing

2010-05-14 / 16:21:19   Min vardag

Imorgon ska jag kliva upp klockan 7, vilket inte alls känns speciellt roligt. Ska åka med min babe till Piteå för han ska tatuera sig. Efter det blir vi hämtade av hans päron, och då bär det vidare till deras stuga där vi ska grilla och ta det lugnt. Ska bli mysigt, och min "lilla" älskling fyller år imorgon :) Mihi.

Nu hör jag glassbilen tjutandes nånstans här utanför, och jag blev genast sugen på glass. Tur att vi har piggelin i frysen! Min snus är snart slut, så snart kommer jorden att gå under. Annars var det väl inte så mycket mer. Näe, det var det inte.


Kommentarer
Postat av: Emelie <3

Gud vilken mysig blogg.. att jag inte hittat hit tidigare.. allt bra med dig?



Kramis <3

2010-05-14/ 20:38:55
URL: http://ammis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 RSS