Ditt bloggnamn

Tidsfördriv

2010-10-03 / 21:27:24   Min vardag

t j e j l i s t a n - 2 0 1 0

. Vem var den senaste killen du pussade? Om inte Hugo räknas så var det Christoffer :)
Hur många killars telefonnummer har du inlagt i din mobil? Ingen aning :p
.Gillar du nån nu? Ja, Christoffer ^^
. Vad gjorde du inatt? Jag sov
. Och i förrgår natt? Jag var vaken i princip hela natten och somnade vid 8 på morgonen
. Vad gör du innan du ska sova ?- Ser serier eller någon film
. Kan du prata med din mamma om allt? Kan jag säkert, men gör det inte
. Hade du berättat för dina föräldrar om du blivit gravid? Det beror på
. Hade du blivit glad om din pojkvän pussade dej? - Haha, nej ofta
.
Choklad eller glass? Chokladglass :o
. Push-up eller T-shirtbh? Push-up
. Stövlar eller sneakers? - Stövlar
. Kjol/klänning eller jeans? - Klänning

Åtta f a k t a
. Hårfärg: Går inte riktigt att sätta ord på atm
. Frisyr: Utsläppt just nu
. Ögonfärg: Grönbruna
. Skostorlek: 38
. Humör: Helt okej bra
. Vänster eller högerhänt: Vänster

T i o s a k e r o m d i t t l i v
.
Har du nånsin varit kär?- Är kärast i världen
. Tror du på kärlek? - Jaa
. Har du gjort något inom kärleken som du verkligen ångrar? Nja
. Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? - Mja
. Har du någon gång krossat någon annans hjärta? Ja
. Har du nånsin blivit kär i din bästa vän? Ja typ :p
. Har du nånsin älskat någon utan att tala om de för honom? Nej
. Är du rädd för att starta ett förhållande med någon? Jag var förut, men då kom Chrilleman och räddade mig
. Har du nånsin haft en hemlig beundrare? Det tror jag inte
. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Ja

T i o s a k e r ;
D e t d ä r e l l e r d e t h ä r
.
Kärlek eller pengar? - Kärlek, men pengar är gött det med
. Vin eller öl? Öl
. Dag eller natt? Det beror lite på
. One night stand eller förhållande? Förhållande såklart
. Tv eller internet? - Internet
. Pepsi eller cola? - Coca cola zero ftw
. Vild fest eller romantisk hemmakväll ? Hade jag fått välja bara en sak att göra för alltid hade jag valt hemmakväll, men gött att festa ibland också.
. Färgfoto eller svartvita? - Både och
. Telefonkontakt eller face to face? - Det beror på med vem det är och vad det gäller
.Bilddagboken eller myspace? - Inget av dom egentligen, men bilddagboken isåfall


T i o "H a r d u n å n s i n"
. Har du nånsin blivet upptäckt när du smitit ut? Nej
Har du nånsin viljat ta livet av dig? - Nej, skulle aldrig våga eller vilja.
. Har du nånsin gjort något du ångrar? - Ja
. Har du hoppat bungy jump? - Nej och jag kommer aldrig att göra det heller.
. Har du nånsin varit med i en olycka? - Kind of
. Har du nånsin ätit en hel tårta? - Nej :p
. Har du nånsin önskat att någon ska göra sig riktigt illa? - Jaa
. Har du nånsin gått på bio ensam? - Haha, nej, vad skämmigt
. Har du nånsin gillat någon utan att de vart ömsesidigt? - Hehe jaa
. Har du nånsin tyckt att världen suger? - Ja, det tycker jag fortfarande ibland


O m d i g:
. Hur mycket är klockan just nu? - 21.21 (någon tänker på mig)
. Namn? Sandra Karlsson
. Vart bor du? Hemma hos mina päron, men snart i en lägenhet med min älskade pojkvän
. Hur många barn vill du ha när du blir stor? 2 tror jag, kanske 3
. Vill du gifta dig? Jaa!!
. Rullar du spaghettin eller skär du den? Skär
. Har du ätit sushi? Nej
. Favoritglass? Isglass på sommaren, annars Ben&Jerrys
. Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet? 5 kanske?
. Humör? I överlag är jag en bergodalbana när det gäller mitt humör, det varierar ganska mycket ^^

G r e j j o r
. Sover du helst själv eller med någon? Med Christoffer
Tror du på spöken? Jag tror på "högre krafter"

S k u l l e:
. Skulle du vilja vara längre? Nej
. Skulle du vilja kyssas nu ? Ja :(
. Skulle du vilja dricka dig full nu? Nej


K a n:
. Kan du röra på öronen? Ja, om jag anstränger mig :p
. Kan du slicka dig på näsan? Nej
. Kan du kolla i kors med ögonen? Jaa, med bara ena också till och med!
. Kan dina föräldrar lita på dig? Ja det kan dom väl
. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? Ja, när jag är hemma själv på mitt rum så pratar jag inte direkt :p
Kan du va på en fest utan att dricka? Ja
. Kan dina vänner lita på dig? Ja
. Kan du tänka att pierca dig? Ja, har gjort det redan och tänker göra det igen
. Kan du suga? -  Ja
. Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? Det beror på vad det är för affär, men ja det kan jag.


H a r:
. Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? Ja
. Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? Ja
Har du syskon? Yes, 3 st
. Har dina föräldrar ljugit för dig? Inte vad jag vet
. Har du redan tröttnat på dom här frågorna? Känner att jag har gjort dom förut
. Har du borstat tänderna den senaste timmen? Nej
. Har du pussat någon som är fyra år äldre? Ja, Christoffer är 4 år äldre än mig ^^
. Har du haft sex med någon som är tre år äldre? Uppenbarligen eftersom att Christoffer är 4 år äldre som sagt
. Har du haft ett förhållande med någon som är tre år äldre? CHRISTOFFER ÄR FORTFARANDE 4 ÅR ÄLDRE ÄN MIG
. Har du blivit påkommen när du har haft sex? Beror lite på hur man ser det
. Har du ljugit på någon fråga än då? Nej

V e m:.
Vem älskar du? Christoffer och Hugo
. Vem vill du bli full med? - Ingen just nu
. Vem är den bästa artisten/gruppen? - Det kan jag inte säga, för jag vet inte
. Vem är snällast i världen? - Christoffer
. Vem vill du prata med? Christoffer kanske
. Vem sov du senast med? Amanda
. Vem vet allt om dig? Vet inte om någon vet allt?
. Vem kramade du senast? Hmm, Maria tror jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 RSS