Ditt bloggnamn

Alone again

2010-09-26 / 21:11:02   Min vardag

Idag åkte min älskling tillbaka till Luleå. Men om lite mindre än 3 veckor kommer han tillbaka och då flyttar han också hit. Så då behöver jag inte oroa mig för att han ska åka igen och att jag ska behöva sakna honom. Det känns overkligt att han verkligen ska flytta hit. Att vi åter igen ska få bli sambos, i en större lägenhet och i en lägenhet då vi själva får välja tapeter, färger osv. Det ska bli underbart och jag längtar riktigt mycket. Och att han fick jobbet på Folksam gjorde mig extremt glad, jag är så stolt över min älskling. Jag är galet lycklig just nu och jag hoppas verkligen att dom är 3 veckorna går fort så jag får vara med min kärlek igen.

Just nu sitter jag och dricket en iskall cola och läser bloggar. Påtal om iskall så är det iskallt ute, och jag kör ju min kära moppe till skolan på morgnarna. Fy bubblan! Vill inte ens tänka på hur mycket jag kommer att frysa imorgon bitti, och min mamma tycker att jag är konstig som började med vinterjacka i augusti ^^


Kommentarer
Postat av: emma

SV: ne, den jag har är en matt ;o finns några skimriga också men huvudsaken matta ögonskuggor. har dock inte testat dom än men hoppas att dom sitter bra!

2010-09-27/ 15:43:51
URL: http://ljudio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 RSS