Ditt bloggnamn

Har halkat efter lite

2010-09-13 / 21:10:44   Min vardag

Nu är det snart en vecka sedan jag skrev sist, men vad gör det. I helgen har jag varit hos min älskling och det var underbart, och redan på lördag ses vi igen. Han ska vara hos mig i en vecka och jag ser fram emot det jättemycket.

Jag har precis kollat på Biggest loser Sverige och nu ligger jag i sängen redo för att sova. Haha, klockan är bara strax efter 21 men jag ska försöka somna i tid idag så jag orkar upp imorgon. Jag ska lyssna på en ljudbok på datorn, Ljudet av ditt hjärta närmare bestämt! Sedan ska jag förmodligen bli tröttare och somna. Behöver lite energi för att orka med skolan imorgon, plus att jag ska jobba på kvällen och inte kommer hem förrän vid 22.45 ungefär.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 RSS