Ditt bloggnamn

Som vanligt

2010-09-22 / 14:11:50   Min vardag

Som vanligt så har jag halkat efter med uppdateringen. Just nu sitter jag iaf på skolan och ska påbörja sista lektionen nu, Multimedia. Christoffer har varit hos mig sen i fredags och åker hem igen på söndag, det känns riktigt bra att ha honom hos mig så länge.

Igår beställde jag lösögonfransar från Lösögonfransar.se, och beställer man för över 300kr så är frakten fri, så det var precis vad jag gjorde. Beställde typ 10 par ögonfransar så jag väntar ivrigt på att dom ska ploppa ner i brevlådan.

För övrig så gör jag inte så mycket annat än att fantisera om hur lägenheten ska se ut, vi har nämligen hittat den lägenhet vi vill ha. Nu väntar vi bara på att få höra ifrån Folksam för att veta om Christoffer får jobbet eller inte. Håller båda tummarna för honom, och jag vill hemskt gärna flytta in i lägenheten så snabbt som möjligt. Såg dessutom att min mentor bor i dörren mitt emot ^^

Lägenheten var jättefin, bortsett från att tapeterna inte riktigt föll mig i smaken. Så innan vi flyttar in på riktigt så blir den en liten renovering, byte av tapeter och göra i ordning min blivande walk in closet! Så jävla glad jag blev då jag upptäckte att det fanns ett sånt litet förråd i lägenheten. Har alltid drömt om att ha en walk in closet. Underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 RSS