Ditt bloggnamn

Work it

2010-09-05 / 20:22:11   Min vardag

Jag är inte så bra på att uppdatera, som vanligt. Har helt enkelt ingenting att skriva eftersom att ingenting speciellt händer. Idag har jag varit med mamma och Amanda mest hela dagen, busat med hundarna, bakat äppelpaj osv. Sen har jag väl spenderat en del tid i sängen också, bästa platsen på jorden om man bortser från att Christoffer inte är här. Jag älskar att ligga i sängen och göra ingenting, bara chilla. Att sova är också bland det bästa som finns, och det jag är bäst på.

Tur då att vi har sovmorgon till klockan 12 imorgon, hur skönt som helst. Då kan jag förhoppningsvis i lugn och ro kliva upp imorgon, slänga mig i en dusch och sedan göra mig klar i min egna takt innan det är dags att åka till skolan.

Nu ska jag lyssna på en ljudbok i telefonen och se hur det fungerar. Det blir fjärde boken i Twilight-serien, Så länge vi båda andas. Ska lyssna en stund innan det blir dags för ett till avsnitt av underbara One tree hill, som jag för övrigt aldrig kommer att lessna på. Tjarå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 RSS